SUNGGUH SANGAT TRAGIS''AKIBAT SALAH JALAN'', ISTERI DIS3TUBUHI BERGILIR-GILIR ATAS NAMA JIHAD '''!!!!



SANGAT KEJAM!! … Isteri bertubuh langsing d1setubuh1 secara bergilir-gilir oleh lelaki durjana atas nama Jihad. Tersebut jadinya bila ajaran Islam berniat dipesongkan.

TUNIS – Kementerian Wanita tengah merangka kiat pembangunan dalam usaha menyekat sindiket pemerdagangan wanita untuk jadikan hamba s@ks pada militan di Syria.

Jurucakap kementerian berkata, unit khas ditubuhkan untuk menyiasat kesahihan aktivitas ini.
“Kami bekerja berbarengan dengan Syria untuk mengatasi kesibukan yang disebutkan ada keinginan tinggi, ” katanya menurut laporan Press TV.

Khamis lalu, Menteri Dalam Negeri Lotfi Ben Jeddou mendedahkan, ramai wanita Tunisia masuk Syria untuk bekerja sebagai hamba s@ks kerana pulangan lumayan.
“Mereka buat jalinan s@ks dengan sebagian puluh militan dan kembali awal mulanya ke Tunisia apabila

memiliki kandungan, ”
katanya
Pernyataan sebagian mangsa jihad nikah, dinikahkan dan diceraikan oleh sebagian lelaki di hari yang sama tanpa ada iddah! meskipun dengan isteri orang! Seluruhnya itu atas nama jihad! Janji mereka yaitu syurga ekspress!


font-weight : inherit ; margin : 0px ; outline : 0px ; padding : 0px ; vertical-align : baseline ; "
Langkah paling baru mereka akad nikah yaitu bertakbir 3 kali ke atas seseorang wanita, jadi sah jadi isterinya.
Selamatkan anak dan isteri anda dari ajaran sesat itu. Pada mereka yang dipercayai berpedoman fahaman itu yaitu Aizam Mas’ud, Nasim, Asri Yusof dan banyak lagi.
SUNGGUH SANGAT TRAGIS''AKIBAT SALAH JALAN'', ISTERI DIS3TUBUHI BERGILIR-GILIR ATAS NAMA JIHAD '''!!!! SUNGGUH SANGAT TRAGIS''AKIBAT SALAH JALAN'', ISTERI DIS3TUBUHI BERGILIR-GILIR ATAS NAMA JIHAD '''!!!! Reviewed by Unknown on 18.22 Rating: 5

LIFESTYLE

LIFESTYLE